۱۳۸۸ شهریور ۱۹, پنجشنبه

روز اول

سلام!
من اولین پستمو نمیدونم چی بگم واقعا!امیدوارم در کنار شما با پشت گرمیتون به هدفم برسم!و دوستای خوبی واسه هم بشیم!:)

خوب این هم لیست غذایی هستش که من امروز خوردم:
  • صبحانه: 1 عدد نون تست سبوسدار،10 گرم پنیر،2 تا خرما،1 چای سبز(140 کالری)
  • ناهار:یک تکه کوچک مرغ آبپز،چند برگ کاهو،نصف گوجه،1 کاسه کوچک ماست،چند تکه کوچک کلم بروکلی(260 کالری)
  • شام:نصف موز،1 لیوان شیر،1 نون تست سبوسدار،یک چهارم گوجه،2 پیس کالباس کم کالری،1 خیار شور(300 کالری)
  • میان وعده:نصف پرتقال،1 آلو،شکلات 5 گرم(70 کالری)
  • کل کالری:770 کالری +20%= 900
  • ورزش:30 دقیقه دوچرخه ثابت و وزنه

3 نظرات:

Unknown گفت...

webloge no mobarake lili joon :)

Hadiye k. گفت...

ليلي جان سلام، خيلي خوش اومدي و اميدوارم کنار هم بتونيم به هدفمون برسيم. من خودم هم دو روزه شروع کردم و مثل تو تازه‌وارد به حساب ميام :)


http://hadiediet.blogfa.com/

Unknown گفت...

شروعت مبارک باشه لی لی جون
ایشالا تا جایی که به هدفت برسی کنارمون باشی