۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام!!!سلام دوست جونا!خوبین؟خوشین؟
من خـــــــــیلی خوشحالم!!! 1 کیلو لاغر شدم!!هوراا.من زیاد نیمی تونم بیام اینجا..سعی میکنم روز در میون حـــــــــتما بیام و پیش همتون میام.اینم از برنامه ی من:ببخشید،تمام صبحها و ظهرها .شبها رو کنار هم مینویسم،آخه تو بلاگر جدول نمیشه کشید:
1شنبه ------------- 2شنبه--------------------- 3شنبه--------- 4شنبه

صبح سریال کم کالری و سبوسدار با شیر (280)----- سریال کم کالری و سبوسدار با شیر (280) ----- 1تخم مرغ آبپز+نصف گوجه---- 1نان تست+1خرما+کمی پنیر+چای سبز


ظهر کمی ماهی+ماست(200)----------------- 3 قاشق ماکارونی(100)----------- یک تکه کوچک مرغ+ماست(200)--------------------------


شب 1نان تست+1خرما+کمی پنیر------- 2 تکه پیتزا+4 قاشق سوپ----------------- 1 سوسیس+1نون تست+1خیار شور--------------------


میان وعده 1گلابی+چای+کمی شکلات 1 پرتقال+نصف سیب 1گلابی+چای+کمی شکلات


کل کالری ----------720 ----------------1000------------- 600

5 نظرات:

Hadiye k. گفت...

لي لي جون سلام، تبرييييييک واسه يک کيلوي اول! بابا تو هم که زياد نمي‌خوري اصلاً، مي‌بيني که نتيجه هم داده.

پرستش گفت...

سلام لی لی جونم.
کجایی دخمل؟
تبریک میگم بابت لاغر شدنت :*
زود زود آپ کن خانومی.

نیلوفر گفت...

سلام لی لی جون
منم تبریک میگم واسه کاهش وزن
وای تو چطوری میتونی با ماهی ماست بخوری، من اصلا نمیتونم اگه با ماهی ماست بخورم احتمالا بعدس به خواب ابدی فرو میرم از بس که سردیم میشه

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.

وبلاگ پرخوران گمنام گفت...

با سلام
من بروز کردم یک سری بما بزن
در ضمن دوست داشتید توی نظر سنجی جدید هم شرکت کن تا زود تر این جلسات راه اندازی کنیم ممنون